Dymitr Romanowski

Healthcare Service Designer i Dyrektor Strategiczny (THE STORY)

case study
15:10-15:30 | Aula Dynatrace
Co robić, jeśli projektowana innowacja obejmuje więcej niż jeden kraj, a na dodatek jest medyczna? #HumanBehindEveryNumber

Podczas swojego wystąpienia Dymitr Romanowski opowie o pewnej specyfice, która natychmiast pojawia się przy projektowaniu usług, produktów, innowacji, jeśli po pierwsze dotyczą branży zdrowotnej, a po drugie obejmuje więcej niż jeden kraj. Przykładem będzie projekt badawczy o nazwie #HumanBehindEveryNumber realizowany przez The Story obecnie w 6 krajach świata, którego celem jest analiza i optymalizacja badania klinicznego jako usługi świadczonej pacjentom.

Biogram

Healthcare Service Designer i Dyrektor Strategiczny w THE STORY. Pomagam firmom tworzyć nowe i ulepszać stare usługi, opakowywać je, opowiadać o nich i sprzedawać.

Dwuletnia córeczka jest moją największą pasją. Pasjonują mnie ludzie, którzy łączą życie rodzinne z pracą i osiągają sukcesy na wszystkich polach. Jak oni to robią? Moją pasją są słowa, język i jego wpływ na emocje ludzi. Na codzień pracuję w trzech – polskim, rosyjskim i angielskim.