Magdalena Żądkowska & Kamil Tyburski

case study
15:25-15:50
Kiedy UX idzie na pocztę, czyli o przyszłości employee experience w usługach

Myśląc o przyszłości usług skupiamy się głównie na rozwiązaniach, które pomogą nam samodzielnie z nich skorzystać, eliminując tym samym udział człowieka w obsłudze klienta. Przyszłość usług to automaty samoobsługowe, chatboty, bezobsługowe sklepy, roboty zamiast kelnerów. Czy jednak jesteśmy gotowi na taką przyszłość? Czy wszystko da się załatwić bez kontaktu z żywym człowiekiem? Czy takiej przyszłości chcemy?

Póki co musimy myśleć i projektować wspaniałe rozwiązania dla ludzi, którzy pomagają nam w codziennym życiu, na dworcach, w sklepach, w urzędach, na poczcie. Gdy mówimy o UX, zwykle mamy na myśli doświadczenia klientów w sektorze B2C i B2B. A co z B2E (business to employees)?

Na naszym wystąpieniu dowiecie się, dlaczego Pani „w okienku” nie zawsze tryska sympatią. Opowiemy też, dlaczego systemy dla pracowników są skomplikowane i brzydkie. Jak przekonać klienta, że w ogóle warto inwestować w dobry EX (employee experience)? Czy w ogóle da się typowe narzędzia UX-owe wykorzystać w sektorze B2E?

A wszystko to na podstawie naszej współpracy z Pocztą Polską.

Biogram

Magdalena Żądkowska

Badaczka UX i początkująca projektantka. Przez 4 lata pracowała w agencji UX-owej prowadząc projekty dla takich firm jak Mastercard, Santander, ING, Orange, Kruk SA. Obecnie pracuje w POSTDATA, gdzie zajmuje się rozwojem produktów, wspieraniem innowacyjności w organizacji i zwiększaniem dojrzałości UX-owej.

Kamil Tyburski

Od lat pasjonuje się kreacją. Wielbiciel dobrego designu i użyteczności. Obecnie pracuje jako User Experience Designer w firmie informatycznej. Od pierwszego zetknięcia, zakochany w kulturze AGILE oraz metodzie Design Thinking.
Ewangelizuje, naucza, wdraża. Przez kilka lat z powodzeniem prowadził dział designu w Agencji Reklamowe